Skip to Content
Registrations Closed

Email címek pótlása

Webinár

Add to calendar:

Mivel szinte mindannyiótokat érint, hogy még mindig vannak olyan domainek, ahol hiányzik email cím, ezzel a webinárral is szeretnénk támogatni benneteket az adatok begyűjtésének részleteiről.

Az esemény linkje:  Csatlakozás beszélgetéshez

A korábban már elkezdett email pótlási folyamat egy újabb mérföldkőhöz érkezik 2023. január 1-én.  

Az első fázisban tavaly kedvezményekkel segítettük a pótlást - köszönjük a részvételeteket! -, aminek köszönhetően 65%-kal javult a kitöltöttségi arány. A második szakasz idén volt, amikor a módosítási kérelmekhez már kellett email cím, anélkül nem ment át a kérelem. Jövőre viszont az elfogadott 2021/34 számú határozat alapján 2023. január 1-től a kedvezményes díjak elvesztése lesz a következő szakasz. 

Ezen a webináron az alábbi kérdésekre is választ kaphattok Bodor Csabától (ISZT Nonprofit Kft., ügyvezető) 

  •  Miért van szükség az email címekre? 
  • Hogyan tudjátok szűrni a domain felhasználók listáját a hiányzó email címekre? 

  • Mi fogadható el használói email címnek? 

  • Mit jelentenek a „nem jó minőségű” emailek? 

  • Mi az elfogadható pótlás módja? 

  • Mit jelent a nem helyes pótlás? 

  • Hogyan tudjátok igazolni, hogy értesítettétek a domain használóját? 

  • Nyilvántartóként hogyan segítünk benneteket a folyamatban? 

  • Fontos határidők a hiányzó email címek pótlására 

Várunk titeket 2022.november 23-án, szerdán 14.00-14.45 között!

ISZT Nonprofit Kft