Email címek pótlása
Webinár
Mivel szinte mindannyiótokat érint, hogy még mindig vannak olyan domainek, ahol hiányzik email cím, ezzel a webinárral is szeretnénk támogatni benneteket az adatok begyűjtésének részleteiről.
Az esemény linkje: Csatlakozás beszélgetéshez
A korábban már elkezdett email pótlási folyamat egy újabb mérföldkőhöz érkezik 2023. január 1-én.
Az első fázisban tavaly kedvezményekkel segítettük a pótlást - köszönjük a részvételeteket! -, aminek köszönhetően 65%-kal javult a kitöltöttségi arány. A második szakasz idén volt, amikor a módosítási kérelmekhez már kellett email cím, anélkül nem ment át a kérelem. Jövőre viszont az elfogadott 2021/34 számú határozat alapján 2023. január 1-től a kedvezményes díjak elvesztése lesz a következő szakasz.
Ezen a webináron az alábbi kérdésekre is választ kaphattok Bodor Csabától (ISZT Nonprofit Kft., ügyvezető)
- Miért van szükség az email címekre?
Hogyan tudjátok szűrni a domain felhasználók listáját a hiányzó email címekre?
Mi fogadható el használói email címnek?
Mit jelentenek a „nem jó minőségű” emailek?
Mi az elfogadható pótlás módja?
Mit jelent a nem helyes pótlás?
Hogyan tudjátok igazolni, hogy értesítettétek a domain használóját?
Nyilvántartóként hogyan segítünk benneteket a folyamatban?
Fontos határidők a hiányzó email címek pótlására
Várunk titeket 2022.november 23-án, szerdán 14.00-14.45 között!
ISZT Nonprofit Kft